Social media op de werkvloer zijn al lang geen uitzondering meer. Steeds meer bedrijven ontdekken dat hun eigen werknemers waardevolle ambassadeurs zijn, die via hun eigen social media-kanalen kunnen bijdragen aan de bedrijfsdoelstellingen. Social media-protocollen die binnen bedrijven worden opgesteld, gaan dan ook steeds meer uit van enthousiasmeren en begeleiden dan van verbieden en reguleren. En wat blijkt uit onderzoek van HR softwarebedrijf SilkRoad? Twitter is favoriet!
Bron en hele artikel: Twittermania
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten