De populariteit van social media neemt zo snel toe en de invloed ervan wint zo snel terrein, dat bedrijven haastig op zoek zijn naar experts in deze media. Bovendien moeten ze alle moeite doen bij te blijven op het snel veranderende gebied van twittering.
...
Toch zijn investeringen in social media momenteel nog op weinig concrete cijfers gebaseerd. Emotie en vertrouwen spelen een even grote rol als bijvoorbeeld case histories van geslaagde campagnes.
bron en hele artikel: Profnews
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten