Bij het maken van commercials is er vaak een hele hoop materiaal beschikbaar. Vaak loont het om extra materiaal te schieten van de opnames zelf of tijdens de opanmes. Dit kan dan mooi gemonteerd worden tot making off. Helaas wordt dit niet vaak gedaan, want dit kan mooi materiaal opleveren en dat zeker als viral extra aandacht voor je bedrijf kan geven.
Mooi recent voorbeeld is dat van Gilette met Roger Federer.
De vide is nog geen twee dagen live en op moment van publicatie van dit bericht al meer dan 1 miljoen keer bekeken.
Zie ook het artikel op marketingfacts
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten