Ruim 30 procent van de Nederlandse internetter is op een sociaal netwerk fan van een merk, of heeft zich aangemeld bij een groep van een merk op een sociaal netwerk. Wereldwijd is dit percentage bijna 50 procent.
Dat blijkt uit een langlopend jaarlijks onderzoek naar sociale media van Universal Media. Hierbij worden de actieve internetters ondervraagd, een groep die minimaal om de dag internet gebruikt.
Bron en hele artikel: Emerce
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten