Twitter en Facebook maken kenniswerkers extra productief. Bedrijven die social media van de werkvloer verbannen slaan de plank dan ook volledig mis.
Want wat blijkt? Even een tweet toevoegen tussen de werkzaamheden door blijkt een prima afleiding om de batterij weer op te laden. Twitter en Facebook zijn bovendien een niet aflatende voedingsbron van creativiteit, iets waar de kenniswerker vandaag de dag duidelijk veel behoefte aan heeft. Brandon I. Koerner, alias Mr. Know-It-All, wijde er onlangs een column aan in Wired. Volgens hem gaan studies die beweren dat twitterende werknemers aan productiviteit inboeten voorbij aan het zogeheten creatieve proces.
Bron en hele artikel: Managementteam
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten