Zelfs als ‘social shopping’ groots doorbreekt zal het tot 2015 geen enorme verschuivingen opleveren in de reisbranche. Consumenten zullen enkel minder naar een stenen winkel gaan en meer via Facebook-achtige netwerken bij de digitale pui van een reiswinkel komen.
Dat blijkt uit een blik in de toekomst in het brancherapport Vakantieganger dat ING in de afgelopen dagen publiceerde (PDF). De bank schetst tot 2015 drie toekomstscenario’s. In het extreemste geval gaan consumenten minder bij een reisbureau en meer direct bij de leverancier inkopen.
Bron en hele artikel: Emerce
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten