- Vertrouwen: Schokkend: 76% van de mensen gelooft dat mensen liegen in advertenties. Ze bekijken liever wat anderen zeggen over een merk. Hoe je hiermee om kunt gaan? Zoek de influencers / experts op en zet die in bij je campagnes. Experts worden geloofwaardiger geacht dan de mening van vrienden? Virgin Atlantic wilde bijvoorbeeld buzz genereren voor een nieuwe bestemming. Ze zochten de influencers op en lieten die ‘gratis’ bezoeken. De opdracht?
- Transparantie: Alles kan in principe online gevonden worden, dankzij o.a. Google en review websites. dit zorgt voor bundeling van informatie die een goed beeld geven. Een mooi voorbeeld is oyster.com. Deze review site gebruikt geen stockfoto’s maar echte foto’s van ‘normale’ mensen. Dat leverde wat hilarische beelden op.
- Realtime communicatie
- Verwachting en realiteit: het gat
- Facebook
zaterdag 25 juni 2011
De invloed van Social Media op Travel
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten