Social media kunnen bedrijven systematisch helpen om hun doelstellingen op het gebied van communicatie te realiseren. Het gebruik van social media moet wel bij de bedrijfsstrategie en -cultuur passen.
Vooraf moet worden vastgesteld wat het doel is van de marketing en communicatie. Anders dreigen social media doelloos ingezet te worden, simpelweg omdat andere organisaties ze ook gebruiken. Vervolgens moet een doelgroep worden aangewezen en hun informatiebehoefte en zoekgedrag om die informatie te vinden moeten worden blootgelegd. Social media lenen zich vooral voor dialogen met consumenten
Bron en hele artikel: Profnews
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten