Veel Facebook-bedrijfspaginabeheerders gebruiken applicaties als HootSuite en TweetDeck om statusupdates te plaatsen. Uit onderzoek blijkt dat dit effect heeft op de mate waarin fans die updates nog zien.
Uit onderzoek van Facebook-app developer Applum blijkt dat het gebruik van 3rd party APIs en platformen zoals HootSuite en TweetDeck door Facebook ‘bestraft’ wordt met een verlaging van gemiddeld 70%.
Bron en hele artikel: Molblog
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
-
De bungalowparken hebben natuurlijk een kaart met hun eigen parken. Maar het is minder makkelijk om te zien of er wellicht andere vakantiepa...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten