Veel Facebook-bedrijfspaginabeheerders gebruiken applicaties als HootSuite en TweetDeck om statusupdates te plaatsen. Uit onderzoek blijkt dat dit effect heeft op de mate waarin fans die updates nog zien.
Uit onderzoek van Facebook-app developer Applum blijkt dat het gebruik van 3rd party APIs en platformen zoals HootSuite en TweetDeck door Facebook ‘bestraft’ wordt met een verlaging van gemiddeld 70%.
Bron en hele artikel: Molblog
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten