Als bedrijven social media willen integreren in hun bedrijf, is het belangrijk om vroeg in het proces iemand verantwoordelijk te maken voor dit veranderingstraject. Dit bleek uit een kwalitatief onderzoek bij 25 bedrijven, het ging hierbij om een mix van Europese en Amerikaanse bedrijven. Sommigen waren al ver in hun social media-integratie, bij anderen stond het nog in de kinderschoenen.
Door vroeg in het veranderingsproces een eindverantwoordelijke aan te stellen, komt er snel duidelijkheid voor de organisatie. In kleine bedrijven kan dit door één persoon (de conversation manager) worden gedaan. In grote bedrijven is er wellicht behoefte aan een team van mensen, die bijdragen aan de social media-integratie.
Bron en hele artikel: Frankwatching
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten