Acties op sociale netwerken, zoals Facebook of Twitter, hebben bijna geen invloed op het zoek- en boekgedrag van nieuwe verblijfsgasten. Als mensen een accommodatie 'volgen', dan doen ze dit voornamelijk vanwege kortingen en acties. Dat blijkt uit het onderzoek "De (on)zin van Sociale Media in de gastvrijheidsbranche" van Marketingbureau Deniels onder 1.132 Nederlanders. Deze uitkomst betekent overigens niet dat sociale media geen rol spelen bij het zoeken en boeken van een hotel, bungalow of camping. In tegendeel, sociale beoordelingsites, zoals Zoover en Tripadvisor, en beoordelingen op boekingssites hebben veel invloed op het zoek- en boekgedrag, Maar liefst 78% van de ondervraagden geeft aan dat ze belang hechten aan de beoordelingen van anderen.
Bron en hele artikel: NRIT
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten