De voorpret van de vakantie begint bij het afstruinen van het web. Dit kost meestal veel tijd vanwege de onbekendheid met het reisdoel. Reisaanbieders beseffen dat. Ze haken hierop in met informatie over attractieve bestemmingen, comfortabel vervoer en aantrekkelijk geprijsde accommodaties. Het zijn dankbare ingrediënten om online het verlangen (om een reis te boeken) op te wekken. Op welke manier inspireren en verleiden ze consumenten online? Hoe worden onzekerheden weggenomen? En welke rol kunnen de beïnvloedingswapens van Cialdini hierbij spelen?
Bron en hele artikel: Frankwatching
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten