Bron en hele artikel Emerce
Moet je als adverteerder rekening houden met de hoeveelheid tijd die bezoekers doorbrengen op een site? Ja, zeggen verschillende Amerikaanse partijen.
Hoe langer iemand naar jouw banner kijkt, hoe beter. Dat is kort geredeneerd het uitgangspunt van het Amerikaanse online advertentienetwerk The Fifth Network. Dit principe geldt volgens het bureau vooral voor bedrijven die aan online branding doen.
The Fifth Network geeft sinds kort adverteerders inzicht in de hoeveelheid tijd die internetters doorbrengen op de pagina's in haar advertentienetwerk. Zo hebben adverteerders een overzicht van de pagina's met ‘maximale exposure'. Een ideale pagina om te adverteren, zo redeneert het bureau, past wat betreft inhoud en doelgroep bij een merk, maar heeft ook bezoekers die er flink wat tijd doorbrengen................
Bron en hele artikel Emerce
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten