Omdat vertrouwen het sleutelwoord in de huidige recessie is, onderzocht Forrester Research in welke bronnen van informatie consumenten het meeste vertrouwen stellen. Bedrijfsblogs kregen de slechtste score. Het meeste vertrouwen genieten e-mails van bekenden. 77% van de ondervraagden noemde deze bron als eerste, 46% noemde dagbladen, 39% tijdschriften en 38% televisie.
Bron en hele artikel: MD weekly
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten