Hoewel acht op de tien Nederlanders naar eigen zeggen met gemak hun weg op internet weten te vinden, blijken Nederlandse consumenten veel behoefte te hebben aan een helpende hand bij het online winkelen. Vooral de mening van medeconsumenten wordt op prijs gesteld. Dat blijkt uit onderzoek van TrendBox, in opdracht van de online betaalmethode PayPal.
Ruim negen op de tien respondenten shopt regelmatig op internet, soms om echt iets te kopen, soms om aanbod te vergelijken en inspiratie op te doen. Maar vanwege het enorme – en versnipperde- aanbod op het net, en het feit dat mensen het nog altijd spannend vinden om iets te kopen via internet, maken bijna alle online shoppers gebruik van hulpmiddelen. Hierbij kan voor het vinden van aanbod gedacht worden aan zoekmachines. Om het risico’s van zaken doen met een onbekende in te perken, wordt in toenemende mate geluisterd naar de mening van andere online shoppers.
Bron en hele artikel: admanager.nl
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten