Vijf marketinghoogleraren zijn vrij unaniem: het draait om klantwaarde.
Hun meningen zijn eensluidend: marketeers en de organisaties waarin zij werken, negeren nog altijd massaal de klant, terwijl daar alles zou moeten beginnen en eindigen. Als marketeers zich de klantrelatie toe-eigenen, werkelijk waarde toe weten te voegen aan diens leven, en toewerken naar een langdurige relatie en co-productie met de consument, spelen zij vanzelf een strategischer rol in de organisatie. Aantoonbare resultaten zouden een vanzelfsprekendheid moeten zijn. Op de eerste plaats tegenover de klant.
Bron en hele artikel: Marketing Online
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten