Uit de Social Media Monitor blijkt dat Nederlandse merken weinig aandacht besteden aan sociale media. De monitor wordt elk half jaar ververst door Media Embassy. Van de 100 grootste adverteerders is slechts 10% aanwezig op sites als Hyves, Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube en Flickr. De meeste merken beheren eveneens geen bedrijfsweblog en wanneer dat wel wordt gedaan ontbreekt meestal de mogelijkheid tot interactie.
Bron en hele artikel: MDweekly
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten