Nog maar weinig Nederlandse merken maken actief gebruik van sociale media. Slechts 10 procent van de grootste adverteerders van Nederland is aanwezig op Hyves, Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube of Flickr. Ook bedrijfsblogs zijn allesbehalve gemeengoed.
Dat blijkt uit de vandaag gepubliceerde eerste Social Media Monitor, een initiatief van Media Embassy. Het bureau vond 38 Nederlandse merken die aanwezig zijn op sociale media, zelf een account hebben aangemaakt en zich richten op het Nederlandse publiek.
Bron en hele artikel: Twinkle
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
-
De bungalowparken hebben natuurlijk een kaart met hun eigen parken. Maar het is minder makkelijk om te zien of er wellicht andere vakantiepa...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten