woensdag 17 september 2008

E-mailmarketing en de ideale bedankpagina

Een websitebezoeker heeft zich ingeschreven voor je nieuwsbrief en komt op je bedankpagina. Daar moet je even bij stilstaan: je hebt er een nieuwe relatie bij gekregen, een potentiële klant. De bedankpagina is dé plaats om die relatie verder uit te bouwen. Veel organisaties beseffen niet dat een (goede) bedankpagina goud waard is. Tim Besselink beschreef onlangs hoe je een bedankpagina slimmer kunt inzetten en nam de bedankpagina’s van de Postbank, Bol.com en de Hypotheker onder de loep. In dit artikel zet ik uiteen welke functies een bedankpagina kan, en in sommige gevallen moet, vervullen om succesvol e-mailmarketing te bedrijven.

Bevestiging aanmelding
Allereerst bevestigt de bedankpagina dat de inschrijving voor je nieuwsbrief is geslaagd. Een duidelijke bedankpagina vertelt dit aan je nieuwe abonnee. Op veel websites krijg je een fake bedankpagina die op de plek van een formuliertje wordt geladen zoals in de afbeelding hieronder.

Bron en hele artike: Frankwatching

Geen opmerkingen:

Playmobil Back to the Future

Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...