E-mailmarketing is een krachtig instrument om een relatie op te bouwen met potentiële klanten. Onbekende bezoekers op je website zijn na inschrijving op je nieuwsbrief ineens een relatie. Je hebt een naam, e-mailadres én toestemming om met hen te communiceren. Maar hoe zorg je voor een zo effectief en efficiënt mogelijk inschrijfproces? De succesfactoren van het aanmeldproces.
Een effectief aanmeldproces
Om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk, voor jouw organisatie, interessante bezoekers zich aanmelden voor je nieuwsbrief, is een effectief aanmeldproces van groot belang. De volgende factoren spelen een belangrijke rol in het succes van aanmeldingen:
* Propositie: wat verwacht de bezoeker van de nieuwsbrief?
* Promotie: waar en hoe breng je de nieuwsbrief onder de aandacht?
* Inschrijfpagina: waar kan de bezoeker zich aanmelden voor de nieuwsbrief?
* Formulier: wat moet de bezoeker invullen om zich aan te melden?
* Privacy statement: hoe ga je om met de gegevens van de bezoeker?
Bron en hele artikel: Frankwatching
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten