Terwijl de meeste bedrijven barricaden opbouwen om de klappen van de recessie op te vangen, zijn er ook ondernemers die kiezen om juist aan te vallen. Roland van Kralingen heeft 13 wetten geformuleerd die helpen de koers te bepalen. Hier de eerste vijf wetten voor marketeers die de recessie willen gebruiken om sterker te worden.
1. De wet van de verbondenheid: Reconnect met uw klant
2. De wet van de slimme innovaties: Kies ondanks alles toch voor innovatie
3. De wet van het herpositioneren: Wees niet bang om juist nu te herpositioneren
4. De wet van de beloning: Honoreer trouw
5. De wet van het contact: De mediastrategie moet op z’n kop
Bron en hele artikel: Marketing online
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten