Marketeers gaan dit jaar back to basics met een hernieuwde focus op de consument. Daarnaast wordt er geinvesteerd in research en insights. O ja, en ze willen niets meer horen over Web2.0 en het milieu.
De nieuwe trends zijn:
1- Insights en innovatie. Hiermee wil de marketeer vooral de recessie te lijf gaan.
2- Consumenten bovenaan. Retentie en tevreden consumenten.
3- Groen minder belangrijk. Global warming daalt met 14 plaatsen in de lijst.
4- Marketeers zijn Web2.0 zat.
5- China meeste kansen.
Bron en hele artikel: Marketing Online
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten