Marketeers die het koopgedrag van consumenten willen beïnvloeden kunnen kiezen voor reclame op sociale netwerksites. Ze zijn echter lang niet altijd welkom in een omgeving waar de consument de dienst uitmaakt. Slagen ze er echter in om met relevante informatie in het consumentenbolwerk door te dringen, dan zijn de marketingmogelijkheden soms interessanter dan bij tv-reclame.
Bron en hele artikel: MD Weekly
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten