De komende tijd moeten we dus weer terug naar de essentie, naar wat we echt belangrijk vinden. Roothart stelt zeven regels op die kunnen helpen bij het terugvinden van deze levensbasis.
De regels in het kort:
1- Remark. De oplossing voor information overload: niet meer, maar minder;
2- Enrich. De nieuwe fase in de beleveniseconomie heet cultuurbeleving.
3- Endure. Op zoek naar een duurzame toekomst van stad en land.
4- Relate. Het vinden en houden van een relatie is tegenwoordig allesbehalve vanzelfsprekend.
5- Move. Mobiliteit als kernwaarde is terug van weggeweest.
6- Educate. Er is weer een behoefte om duidelijk regels aan te geven.
7- Reveal. Je hele leven is openbaar op internet. Doofpotten zijn verleden tijd, nu is er Google.
Bron en hele artikel: Marketing Online
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten