Bron en hele artikel: Emerce
Onderbroekenmerk Sloggi is op zoek naar de mooiste vrouwenbillen en schrijft daartoe een webwedstrijd uit. In Nederland werkt Sloggi samen met TMF en Metro om via het web, met een Hot or Not-wedstrijd en een profielensite, het mooiste paar billen te vinden.
Voor mannen is geen ruimte op 'Show me your Sloggi', de webwedstrijd die volgende maand op volle kracht van start gaat. Het kledingmerk van Triumph International is specifiek op zoek naar vrouwelijk schoon waarin de Sloggi-onderkleding het best tot uiting komt.
Bereik met mediapartners
Sinds begin augustus is de actiesite in de lucht, maar de mediacampagne moet in Nederland nog formeel beginnen. Sloggi werkt hiertoe samen met tv-zender TMF en dagblad Metro. Beide media zijn volgens de woordvoerster van Triumph Nederland bij de actie betrokken als mediapartner.
Bron en hele artikel: Emerce
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten