Internetgebruikers wenden zich steeds vaker tot mede-internetgebruikers om hen te helpen beslissen welke producten en diensten te kopen, ook in branches waar van oudsher expertise als belangrijk gold, zoals in de financiele dienstverlening. Consumenten worden hierdoor steeds vaker beschouwd als opinieleider. Universal Media besteedde een onderzoek aan deze trend. Welke mechanismen zijn eigenlijk de oorzaak van het feit dat we de mening van vreemden zo zijn gaan waarderen?
Bron en hele artikel: Marketing Online
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
-
De bungalowparken hebben natuurlijk een kaart met hun eigen parken. Maar het is minder makkelijk om te zien of er wellicht andere vakantiepa...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten