Ondernemingen die een sterk merk willen opzetten, formuleren niet alleen een zogeheten merkbelofte, maar lossen deze belofte ook in. Een merkbelofte is het onzichtbare fundament van het merk. Het is de uitspraak waarmee een bedrijf zijn klanten duidelijk maakt wat het product, dienst of bedrijf onderscheidt van andere spelers en waarom dat van belang is voor de klant.
Bron en hele artikel: Md weekly
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten