De opkomst van het `digitale leven` brengt veranderingen met zich mee in de meting van de reclame-effectiviteit. Leo Burnett onderzocht de gevolgen van het digitale tijdperk door 6.000 consumenten te ondervragen over 150 productcategorieƫn. Het onderzoek besloeg drie aspecten: wat voor productcategorie betreft het, wat is de rol van merken in de aankoopbeslissing en wat denken mensen dat de rol en aard van reclame is?
Bron en hele artikel: mdweekly
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten