Wie googelt naar informatie over energiebedrijven heeft grote kans negatieve berichten tegen te komen. Bij het merendeel van deze bedrijven verschijnen namelijk klachten van consumenten wanneer in Google gezocht wordt op de merknaam. Voor de bedrijven in kwestie zijn zulke zoekresultaten slechte reclame. Dit blijkt uit onderzoek naar online bedrijfsreputaties door Tribal Internet Marketing.
Bron: Admanager
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten