Reisondernemers kunnen e-marketing inzetten om hun klanten te bereiken en te binden. Hierover waren de sprekers op de Emerce Insight Travel & Tourism conferentie het met elkaar eens. Niki van Wijk van luchtvaartmaatschappij Transavia.com noemde voorbeelden van klantenbinding met gebruik van het internet: het versturen van een welkom thuis-mail en het bouwen van een gepersonaliseerde website.
Bron en hele artikel: Mdweekly
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten