vrijdag 13 juli 2007

De effectieve homepage in de praktijk

Elke website heeft een doel. Die doelen kunnen uiteenlopen van meer klanten, tot meer omzet, minder kosten en/of meer leads. De homepage van je website speelt een belangrijke rol in het bereiken van deze doelen. Het is het visitekaartje, het uithangbord, de welkomstboodschap en de plattegrond van wat jij te bieden hebt. Een artikel van Sjoerd Mesker.
Bij een eerste kennismaking met de homepage van een website doorloopt de bezoeker in een hele korte tijd drie fases:1: De eerste indruk2: Kennismaking3: Interactie
Je hebt niet veel tijd om de bezoeker verder je site in te trekken. De eerste fase duurt namelijk maar 1/20ste seconde (onderzoek Carleton University Ontario, 2006). Fase twee is met 5 seconden voorbij. Weet je in de eerste 2 fasen geen goede indruk achter te laten, dan wordt fase 3 niet eens bereikt.
Hieronder een aantal praktische tips om de eerste twee fasen door te komen.

bron en vervolgen artikel: Frankwatching

Geen opmerkingen:

Playmobil Back to the Future

Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...