Bron en hele artikel: Admanager
Op de DDMA Ledenvergadering van 11 oktober hebben de DDMA leden de Code Email Zakelijke Ontvangers aangenomen. De Code schakelt de regels voor B2B email min of meer gelijk aan de regels voor B2C email. Voor zakelijke email geldt vanaf heden dan ook een opt-in bepaling.Belangrijke reden voor het opstellen van de Code is het tegengaan van spam om zo het kanaal te bewaren voor legitieme bedrijfscommunicatie. Daarom moet de gebruiker van een zakelijk e-mailadres tegenwoordig voorafgaand toestemming geven voordat hij reclame kan ontvangen.
Er zijn een paar punten waarop de B2B Code is aangepast aan de praktijk van het zakelijke kanaal. Zo hoeft bijvoorbeeld onder de zakelijke Code geen toestemming gevraagd te worden voor derdenverstrekking. Een duidelijke mededeling is voldoende. Datzelfde geldt voor promotie van eigen producten binnen een bedrijfskolom. Ook kunnen bestaande bases gebruikt blijven worden..........
De Code Email Zakelijke Ontvangers via de site van admanager gedownload worden.
Bron en hele artikel: Admanager
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten