bron: admanager
AskNow! Solutions, het bedrijf met de eerste Nederlandse Nederlandse on-site Behavioral Targeting-oplossing, introduceert vandaag Persoonlijk Zoeken. Met deze oplossing koppelt AskNow gedragsmarketing met natuurlijk taalgebruik voor zoekopdrachten.
Persoonlijk Zoeken betekent dat zoekresultaten worden bepaald op basis van een persoonlijk opgebouwd gedragsprofiel van de sitebezoeker. Daarnaast kan de bezoeker zijn zoekopdracht of vraag stellen in ‘gewone mensentaal’, dus zonder steek- of sleutelwoorden. De oplossing houdt ook rekening met typ- en spelfouten, of het gebruik van jargon en synoniemen. Zoekopdrachten worden op hun beurt weer opgenomen in het persoonlijke bezoekersprofiel.
meer
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten