Bron: Telecommerce
Steeds meer bedrijven richten op hun site een weblog in. En dat is volkomen terecht volgens Sint Smeding van internetbureau Smeding Concepts. ‘De veelal informele toon van een weblog leent zich uitstekend om te communiceren met geïnteresseerden.’
Bedrijven die bloggen,onderkennen dat het wereldwijde web geen éénrichtingsverkeer is. Een kijkje in hun keuken levert waardering en waardevolle feedback op. Naast een informatiekanaal voor belangstellenden geeft een weblog buitenstaanders ook inzicht in de cultuur van een onderneming. Momenteel heeft wereldwijd ongeveer een op de twintig bedrijven een eigen weblog, maar dat aantal groeit snel. In Nederland bloggen vooral marketing-, media- en communicatiebedrijven. Uit onderzoek blijkt een op de acht Nederlanders een weblog bij te houden, het houdt ons dus bezig. Dit maakt het corporate weblog tot meer dan een informatievoorziening.
Hele verhaal
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten