maandag 10 november 2008

Air France-KLM lanceert sociaal netwerk

Behalve tips uitwisselen kunnen reizigers op Bluenity.com inzicht krijgen in elkaars vliegschema's. Zo kunnen ze bijvoorbeeld afspreken een taxi te delen. Het sociale netwerk is vandaag gelanceerd door Air France-KLM.

Bluenity.com is gratis toegankelijk en beschikbaar in het Nederlands, Frans en Engels. Naast zakenreizigers kunnen ook vakantiegangers zich aanmelden.

Air France-KLM zegt in te spelen op het toenemende vertrouwen van mensen in ervaringen van anderen. 'Bluenity.com biedt alle reizigers een online en interactief platform om hun reiservaring en die van anderen te verrijken', aldus Martijn van der Zee, hoofd e-commerce van de luchtvaartmaatschappij.

Air France-KLM heeft Bluenity ontworpen in samenwerking met Tripnity, dat waakt over de beschikbre informatie en publieke uitwisselingen.

Bron: Zakenreisnieuws.nl

Geen opmerkingen:

Playmobil Back to the Future

Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...