Online sociale netwerken bieden marktonderzoekers goede mogelijkheden om waardevolle informatie te verzamelen. Dit blijkt uit onderzoek van Anderson Analytics en SPSS, leverancier van software-oplossingen voor predictive analytics. Het onderzoek werd gehouden in samenwerking met netwerksite LinkedIn.
Veel respondenten uit dit onderzoek hebben buiten het sociale netwerk weinig bereidheid om mee te werken aan andere online enquetes. Daardoor zouden sociale netwerkdiensten het mogelijk maken om miljoenen consumenten te bereiken die anders lastig bereikbaar zijn.
bron en hele artikel: adforesult
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten