Online sociale netwerken bieden marktonderzoekers goede mogelijkheden om waardevolle informatie te verzamelen. Dit blijkt uit onderzoek van Anderson Analytics en SPSS, leverancier van software-oplossingen voor predictive analytics. Het onderzoek werd gehouden in samenwerking met netwerksite LinkedIn.
Veel respondenten uit dit onderzoek hebben buiten het sociale netwerk weinig bereidheid om mee te werken aan andere online enquetes. Daardoor zouden sociale netwerkdiensten het mogelijk maken om miljoenen consumenten te bereiken die anders lastig bereikbaar zijn.
bron en hele artikel: adforesult
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
-
De bungalowparken hebben natuurlijk een kaart met hun eigen parken. Maar het is minder makkelijk om te zien of er wellicht andere vakantiepa...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten