donderdag 1 november 2007

Beïnvloeding conversaties op internet neemt toe  

Bron en hele artikel: Admanager.nl en Twinkle

Conversatiemarketing stijgt explosief en zal traditionele marketing overstijgen. Dat voorspelt TWI Surveys op basis van eigen onderzoek. Bij conversatiemarketing beïnvloeden bedrijven conversaties op internet. Ze proberen zo de doelgroep over een bepaald product te laten discussiëren.

  • 70% van de marketeers besteedt tenminste 2,5% van hun budget aan conversatiemarketing.
  • Tweederde wil dit bedrag echter binnen een jaar verhogen.

Reden om niet te doen uit het onderzoek

  • Gebrek aan mankracht (51%)
  • Angst voor controleverlies (46,9%)
  • Inspanningen zijn moeilijk te verantwoorden (43,5%)
  • Organisatie is er niet klaar voor (43.5%)

Bron en hele artikel: Admanager.nl en Twinkle

Geen opmerkingen:

Playmobil Back to the Future

Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...