Emerce (29-02-08)
Steeds meer marketeers willen zoekmachinemarketing zelf uitvoeren, zo blijkt uit de `Search marketing benchmark guide 2008` van MarketingSherpa. Ondanks deze ambitie is er een stijging van het aantal bedrijven dat voor zoekmachinemarketing hulp van buitenaf zoekt.
45% van de adverteerders verwacht in de komende periode bovengemiddeld veel uit te geven aan `pay per click` op Google. 33% voorziet gemiddelde uitgaven. 38% verwacht bovengemiddelde uitgaven aan pay per click op andere top-zoekmachines en 23% gemiddelde uitgaven. 43% verwacht bovengemiddelde uitgaven aan `search engine optimalisation`en 35% gemiddelde uitgaven. 37% van de respondenten vindt de `return of investment` (roi) van zoekmachinemarketing goed, 18% vindt het de sterkste tactiek en 21% noemt deze zaken moeilijk te meten. 25% ziet e-mailmarketing als de sterkste tactiek en 39% vindt de roi van e-mailmarketing groot.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Playmobil Back to the Future
Het is niet gemakkelijk op je 17e. School is niet leuk, je ouders zijn vervelend en er is het gevaar dat je als verliezer wordt gezien. Het ...
-
Heineken heeft iets nieuws: speakerkratjes. Dat zijn luidsprekers in de vorm en kleur van een Heineken bier kratje. Je kunt deze kratjes / s...
-
Legaal kart rijden op de openbare weg? Vanaf nu is dit mogelijk met de nieuwe SMC FunKart. Dit is een kart met een europese typegoedkeuring ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten